תיקון מחשב מק מיני
תולדות המק מיני

מק מיני הוא המענה המעוצב של חברת אפל למחשב השולחני הקלאסי. המוצר הושק במטרה לדחוס את כל מרכיבי הפי סי הקלאסי – המסך, המקלדת, המארז והחיבורים, לחתיכה אחת קומפקטית עד כמה שניתן שתיראה טוב על שולחן העבודה המק מיני יצר בעצם קטגוריה חדשה הידועה היום כמיני פי סי. מ

כמו רוב מוצרי אפל, המק מיני נוצר במחשבה לשבור גבולות ולהיות ספינת הדגל של כל שאר המחשבים השולחניים שהיו קיימים בזמנו בשוק ההצלחה של המק מיני הגיעה בזכות תכנון חדשני שנבע מגישה מובנית של חדשות ע”י חברת אפל. ואכן, מאז שנוצר ועד היום, הגיחו לשוק מספר דורות של מק מיני.

מק מיני – מחשב שולחני ממוזער

הצורך למזער את המחשב השולחני המסורבל תמיד היה קיים, אך היה נחוץ טאץ’ עיצובי שרק חברת אפל וסטיב ג’ובס יכלו להעניק.

המק מיני מיני מגדיר מחדש את מה שהכרנו כמחשב השולחני , מפנה מקום רב על השולחן ומשמר את הביצועים ככל שניתן. עיצוב קוביה קטן ואסתטי, ביצועים מרשימים ביחס לגודל, אביזרים מעוצבים לנוחות וליעילות תוך שהוא מוכיח שכבר מ-2006 שאפשר אחרת ומהווה קטגוריה מחמיאה למחשב ה- ALL IN ONE , המחשב השולחני הקלאסי בטעם של אפל..

אבולוציה

המק מיני מוכר לאנושות החל מ-2006. הדגמים הראשונים הכילו מעבדים של 1.5 גיגה ועד ל-2 גיגה בשלהי 2000. המק מיני מקבלים זיכרון DDR3 , GEFORCE 9400, ונפח הדיסק הקשיח גדל אל 160 או 320 גיגה. מהירות הכונן האופטי משתפרת.

דור שלישי 2010-2014

מארז הדור השלישי של המק מיני עובר מהפך בפעם השני ומכיל בתוכו עיצוב גוף דק ביותר בשם UNIBODY.

בתוך מארז אלומיניום, ולא פלסטיק. אספקת המתח נכללה גם היא בתוך המארז, נוסף לו חיבור לכרטיס SD ויציאת HDMI.

ב2011 – נוסף למק מיני מעבד ארבע ליבות של אינטל, בלוטות’ וכרטיס גרפי מתקדם מסוג רדיאון.

עדכון נוסף התרחש אי שם ב 2012 עם שיפור גרפי, שדרוג מעבד ויציאת וידאו 4K.

דור רביעי 2018

גימור המק מיני עבר שדרוג לצבע שחור אלגנטי, ותצורת היציאות גם היא הפכה מינימלית יותר בזכות הסרה של חלק מהיציאות. שבב אבטחה נוסף למכשיר, בלוטות’ 5 השקע של המכשיר הוא מסוג USB C. הזיכרון ניתן להחלפה שוב בעוד המעבד מולחם למכשיר ואינו ניתן להחלפה.

מגוון יותר מכולם

לאורך ההיסטוריה הקצרה של המק מיני, נוכח דבר אחד והוא הרצון ליצור מחשב שמוביל את רוח התקופה עם מגוון של יציאות וטכנולוגיות פופולריות וסולידיות שנותנות פתרון מדף מהיר לכל מי שחפץ במיני פי סי עם המותג הידוע של חברת אפל. בגלל העובדה שלא צריך גאון בשביל לתפעל אותו, ושאין לו מסך המגיע איתו, המק מיני זול במיוחד ותופס כיום נתח שוק משמעותי כמו המוצר אותו הוא הגיע לחדש – מחשב ה ALL IN ONE שהיה ספינת הדגל של אפל כבר בשנות ה 90.

תיקון מק מיני

הגרסאות הרבות שלו כולל שינויי המארזים לאורך התקופות, היציאות שנכללו ושהוצאו ממנו בהחלטה להפוך אותו למודרני יותר, הביאו לשוק מגוון רחב של מק מיני שאינם דומים אחד לשני לא בנראות ולא בביצועים ובוודאי שלא ברכיבים.

בכלל כל אלה,תיקון מק מיני הוא משימה המצריכה מומחיות ומקצועיות, בטח ובטח עקב מגוון השינויים עקב ההיסטוריה של המוצר הרכיבים העדינים שהוכנסו בצפיפות רבה אל תוך המק מיני אינם נגישים לתיקון מהיר וקל בידי קהל המשתמשים,הופכים את המק מיני לפיסה שכדי לשמור על תקינותה, נדרשת יד מומחה כדי לבצע את התיקון באופן הטוב ביותר.

מה לעשות במקרה של תקלה ב-מק מיני?

בתיקון מק מיני, על כל דורותיו, כדאי תמיד לפנות למעבדה עם ניסיון, כזו שבה כל טכנאי הוא טכנאי אלקטרוניקה העובד רק עם מוצרי אפל. טכנאים אלה הם בעלי ניסיון עם מגוון רחב של מוצרים מסדרת מק מיני.

תוכלו להנות מבדיקה ראשונית חינם ולקבל עזרה בכל אחד מהרכיבים, ברמת הרכיב ולא סתם החלפה שתעלה לכם בזמן ואנרגיות.

כדי לדעת מהו הפתרון הטוב ביותר למקבוק שלכם, גשו עוד היום אלינו למעבדה ותקבלו חוות דעת מטכנאי מנוסה למוצרי אפל.

שתפו עם חברים