קניתם מחשב מק ואתם צריכים להתקין אופיס? זה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם!

מק פרו

מה חשוב לדעת לגבי התקנת אופיס על מק

בעבר, משתמשי מק שהיו רוצים לעבוד עם אופיס בצורה חלקה ועם תמיכה מלאה בעברית, היו נדרשים להתקין ווינדוס ולעבוד איתו דרך שם. כיום, לאחר שחברת אפל הבינה שהיא צריכה להתאים את עצמה בצורה נוחה יותר למשתמשיה אשר רוצים לעבוד עם מק, שוחררה גרסת Office for mac אשר דומה מאוד לגרסת החלונות ונוחה מאוד לשימוש גם בשפה העברית. בזכות הגרסה של האופיס למק, אתם לא חייבים להתקין ווינדוס אם זו הייתה הסיבה היחידה שהייתם צריכים.

אופיס למק תומך בעברית ונוח למשתמש

יש דבר משותף לכל משתמשי המחשבים בעולם, והוא שכמעט כולם משתמשים בתוכנות האופיס של מייקרוסופט. אם פעם תוכנת האופיס היוותה שיקול עבורכם בבחירת המחשב, היום זה לא צריך להיות שיקול הודות לגרסה של אופיס המותאמת למחשבי מק של אפל- Office 365 for Mac הרשמי מבית מיקרוסופט, הכוללת גם התאמה מלאה לעברית (כתיבה משמאל וימין, יישור לימין, סימני פיסוק ושפת התפריטים).

משתמשי אפל שישתמשו באופיס למק, ייהנו אף מהתאמות ייחודיות למחשבי אפל שכוללות התאמה למצב מוחשך (Dark mode) והתאמה לשורת ה Touch Bar במקבוק פרו.

כיצד רוכשים אופיס למק?

אנחנו פה נמליץ רק על הגרסות החוקיות של אופיס ולמק ולא נתעסק בשום גרסה פיראטית מטעמי שמירה על  החוק וכבוד לבעלי התוכנה.

בכדי להוריד אופיס למק, ניתן לעשות זאת בחנות אפל (Appstore) בקלות רבה, או לחילופין דרך אתר האינטרנט של מייקרוסופט.  בגרסת האופיס למק תוכלו למצוא את כל התוכנות המוכרות, כגון: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, OneDrive, Skype..

עזרה בהתקנת אופיס למק

אמנם ניתן להוריד את האופיס למק באופן עצמאי, אך לצורך התקנה נדרש להגדיר מספר לא מבוטל של הגדרות. בכדי שההתקנה תתבצע בצורה טובה ושהאופיס למק יעבוד בצורה חלקה ללא תקלות, אתם מוזנים להעזר בשירותים ובתמיכה של מעבדת אגס נגוס המתמחה במחשבי מק של אפל. מעבדת אגס נגוס מבצעת התקנות של אופיס למק הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים. אתם יכולים להפקיד את המחשב במעבדתנו או לחילופין להעזר בשרותי משלוחים אקספרס והמחשב ייאסף ויוחזר לביתכם.

מעבדת אגס נגוס נותנת שירותי הדרכה ותיקונים למחשבי מק של אפל מכל הסוגים:

  • מקבוק אייר Macbook Air
  • מקבוק פרו Macbook Pro
  • איימק   IMac
  • מק-מיני Mac mIni

אצלנו המחשב שלכם יקבל את הטיפול המקצועי ביותר על ידי טכנאי מק מיומנים, תוך שימוש בציוד המתקדם והחדיש ביותר.

בנוסף, אנו מציעים אבחון תקלות ללא עלות ותיקונים על המקום.