צריכים תיקון מק באיזור נתניה?

תיקון מק נתניה

בזכות שירות המשלוחים של מעבדת אגס נגוס תושבי נתניה יכולים לתקן אצלנו את המק שלהם

אם אתם  גרים בנתניה ומחפשים מעבדה מקצועית לתיקון המק שלכם והיא לא נמצאת באיזור בו אתם גרים, אין אם זה שום בעיה כי מעבדת אגס נגוס מציעה שירות משלוחים נוח בו אתם יכולים להשאר בבית שלכם ושליח יקח ויחזיר את מחשב המק מכם. לא משנה מה סוג התקלה שיש לכם במק, מעבדת אגס נגוס מסוגלת לפתור הודות לנסיון רב שנים והתמקצעות בתיקוני מחשבי מק של אפל מכל הסוגים והדגמים.

תיקון כל סוגי המק באיזור נתניה

תושב נתניה ויש לך מק? מעבדת אגס נגוס היא מעבדה מומחית לתיקוני מחשבי אפל מכל הסוגים, כגון:

  • מקבוק אייר Macbook Air
  • מקבוק פרו Macbook Pro
  • איימק IMac
  • מק-מיני Mac mIni

ברשותינו הציוד המתקדם והחדיש ביותר להתמודדת מול כל תקלה מכל סוג שהיא. אצלנו מחשב המק שלכם יקבל את הטיפול המקצועי ביותר על ידי טכנאים המתמחים אך ורק בתיקוני מחשבי אפל לסוגיהם. בין התקלות במחשבי מק שאנחנו מתקנים:

החלפת סוללה במחשבי מק באיזור נתניה

סיבות רבות יכולות לגרום להתקלקלות של סוללה ולהביא למצב שהיא לא תעבוד בצורה תקינה. מעבדת אגוס נגוס מחזיקה במגוון סוללות לדגמי מחשבי המק השונים ואנחנו נחליף לכם את הסוללה לאחת חדשה והמק שלכם יעבוד כמו חדש.

תיקוני מחשבי מק עד לרמת הרכיב

היתרון במעבדה מומחית הוא שהיא יכולה לתקן רכיבים כמו לוחות אם עד לרמת הרכיב הבודד. לכן, אתם יכולים לחסוך סכומים גבוהים על החלפת חלקים שלא לצורך, במקרים שניתן לתקן אותם. למעבדת אגס נגוס הרבה לקוחות מאיזור נתניה שמתקנים אצלנו את המק שלהם ונהנים מרמת שירות הגבוהה ביותר ומקצוענות ללא פשרות. בנוסף, אם אתם גרים באיזור נתניה ואתם צריכים לבצע ניקוי קורוזיה במחשב המק שלכם, מעבדת אגס נגוס מומחית בפתירת בעיות של קורוזיה במחשב מק אשר היו בסביבה לחה ובכך נגרמו בעיות שונות כמו מחשב שלא נדלק או מקלדת שלא מגיבה.

המעבדה הטובה ביותר לתיקון מק באיזור נתניה, נמצאת בפתח תקווה

בנוסף לתקלות המוזכרות לעיל, במעבדת אגס נגוס ניתן לתקן כרטיסי מסך, לטפל במערכות קירור של מחשבי מק הגורמות להאטה של המחשב, שחזור מידע ממחשבי מק, החלפה וניקוי של מקלדת של מק, ועוד היצע רחב של שירותי תיקונים שאנו מבצעים.

במעבדת אגס נגוס תיהנו משירות הוגן וממחירים אטרקטיביים ביותר. אנחנו מבצעים בדיקה חינם ללא עלות לקהל לקוחותינו. מעבדת אגוס נגוס מתמקצעת בתיקוני מחשבי מק ומציעה שירותיה לכל סוגי הלקוחות, מלקוחות פרטיים ועד לקוחות ממשלתיים וחברות קטנות וגדולות.

כאשר מדובר במחשב מק אשר נחשב לציוד יקר ואיכותי, יש לתקן אותו אך ורק במעבדה מומחית עם נסיון רב.