תיקון מחשב אפל נייד

מחשב של חברת אפל נייד

מקבוק MacBook

מקבוק –  סדרת המחשבים הניידים הייחודית של חברת אפל. סוף סוף, מפתחי מקינטוש הגשימו את מטרותיהם לייצר מוצר בקונספט מחשבי העתיד. המקבוקים הם בעלי עיצוב מודרני, מכילים חלקים באיכות גבוהה וכמובן ביצועים הפרמטרים של מחשב מיעודים  יותר בעבודה מאשר במשחקים. MacBook עומד בכל הנדרש גם במשימות פשוטות יומיומיות: גלישה באינטרנט, שימוש בתוכניות משרדיות וכו' וגם בתוכונת עיצוב גרפי ועורכי סאונד המקצועיות.

 

מחשב אפל נייד – נולד בשנות ה-80

המחשב נייד הראשון של אפל הושק ב-1989.

חברת אפל תמיד ידעה כי יהיה קשה לשמור על מיקום בשוק האלקטרוניקה בלי לכלול מכשיר שאנו רגילים כעת לקרוא – מחשב נייד. מחשב נייד קטן בעולם דיגיטלי גדול שבו הכל הופך להיות מהיר יותר.רצון זה או סתם לפתח ולהציע ללקוחות עוד ועוד מוצרים חדשים גרם לחברה ליצור מחשב נייד שנקרא Macintosh Portable. מקינטוש.

היה מחשב נייד המוביל של אפל במשך 4 שנים, עד לפני שהוצג בפני העולם בשנת 1991 סדרה חדשה של מחשבים שכבר קיבלו שם משלה ואפילו נראה כמו מה שנהגנו לקרוא לו מחשבים ניידים, לא מחשב שולחני עם ידית.

סדרה נקראה PowerBook ואף קיבלה עדכוני דוגמניות אחת לשנתיים. הדגם הראשון בקו היה ה- PowerBook 100, ששוחרר באפור כהה ונראה בערך כמו מחשבים ניידים מודרניים. לאחר התחלף בסדרות הבאות:

PowerBook Duo – PowerBook 500 – PowerBook G3 – PowerBook G4

בעוד שדגמי ה- G4 היו אקטואליים, בתור גרסת לייט אפל הוציאה מחשבים ניידים מסדרת iBook . באותו זמן האופנה הגיעה לאות "i" בשמות וגם עיצוב צבעוני ואפילו בולט וקיצוני. דוגמא לכך עיצוב של אותה תקופה הוא iMac G3 בחמשה צבעים.

ובשלב הבא אפל הגיע לעוד סיבוב בהתפתחותה  ובעקבות שחברת אינטל זכתה בשוק המעבדים, עברה לפתרונות ייצור מבוסס על מעבדי אינטל וזכינו לקבל סדרה חדשה של מקבוק, הנקראה  MacBook Pro.

לדגמים החדשים של סדרת מקבוב ניתן לייחס גם  מקבוק 12 אינטץ', דגם A1534.

הדגם הוצג בשנת 2015 , בעל תצוגה מהממת עם רזולוציה של 2304 על 1440 פיקסלים. כמעט כל שטח של הגוף מחשב תפוס על ידי סוללה, והלוח קטן מאוד. כך שביצועי המחשב אינם החזקים ביותר, אך סוללה של מק מחזיקה זמן רב וכלל מחשב מתאים במאה אחוזים למטרותיו. כמו כן מדובר ב- MacBook הראשון, שקיבל צבעים שונים וגם צבע זהב באנלוגיה לאייפון ואייפד.

תאורה אחורית למקלדת של 12 MacBook כבר לא מורכבת מפאנל של נורות LED , אלא במקום זאת משתמשים בנורית LED אחת לכל מקש. משטח המגע צויד בטכנולוגיית Force Touch ( טכנולוגיה שמשתמשים גם למחשבי MacBook Pro, MacBook Air)  עם חיישן כוח לחיצה וחיישן רטט  Taptic Engine, המספק אינטראקציה בכל מגע עם המשטח טראקפד. מקבוק 12 אניץ' גאדג'ט הראשון המגיע עם מטען מסוג Type C.

מחשב אפל נייד

 

ממקבוק אייר ועד למקבוק פרו

מלבד פריצת הדרך של המקבוק, כיום מחשב אפל נייד הוא חומרה נפוצה מאוד המגיעה בין השאר בליין מקבוק אייר ובליין מקבוק פרו

מיני מק ועוד מחשבי אפל ניידים שונים ולכל צורך.

כל מחשב אפל נייד מכיל בתוכו חומרה מקיפה באיכות הגבוהה ביותר.

תוכלו להנות מחיי סוללה ארוכים, תצוגה בצבעים חדים וצבעוניים במיוחד, מקלדת קלה להקלדה, יציאות פשוטות ונגישות, מהירות ועבודה חלקה ולאורך זמן, ביצועי שמע איכותיים וברורים.

 

אנו עוסקים בתיקון כל סוגי מחשבי אפל כולל תיקון מק, תיקון מקבוק ותיקון מקבוק פרו.