מה לעשות כאשר הרמקולים למקבוק לא עובדים?

תיקון מקבוק

הסאונד במקבוק שלכם לא עובד טוב? למקבוק פרו שלכם אין סאונד בכלל? הרמקולים של המק הפסיקו לעבוד? הנה מה שאתם צריכים לעשות

אתם אחרי יום עבודה ארוך ומייגע, מתיישבים על הספה ורוצים לשים שירים מהיוטיוב ופתאום מגלים שאין סאונד מהרמקולים מהמקבוק. אגס נגוס מרכזת עבורכם מספר צעדים שתוכלו לבצע בעצמכם על מנת לתקן את הרמקולים למקבוק שלכם.

נסו להפעל משהו עם קול

נגנו משהו עם קול במקבוק באפל מיוזיק. כאשר אתם בוחרים שיר ולוחצים עליו אתם תראו את השיר מתנגן ובדקו אם אתם שומעים קול כלשהו. אם לא שומעים כלום, נסו להגביר את הווליום. בדרך כלל כפתור הגברת הווליום במחשבי מק נמצא על מקש F12. אם המקש לא עובד נסו להגביר מהתפריט במחשב. אם עדיין הרמקולים למקבוק לא עובדים, נסו לנגן באפליקציה אחרת, ביוטיוב למשל. זה אפשרי שהסאונד יושבת באפל מיוזיק למשל אבל לא בספארי או בכרום.

כיבוי והפעלה מחדש של המקבוק יכול לעורר את הרמקולים

לפעמים פעולה פשוטה של כיבוי והדלקת מחשב המק יכולה להחזיר את הרמקולים לפעולה מכיוון שהמעבד המרכזי מתאפס. אם אתם ברי מזל, זה יצליח לכם.

תעלול האוזניות

בדקו באם אוזניות הבלוטוס' שלכם אינן מחוברות למקבוק שלכם. לפעמים שוכחים לנתק אותן והסאונד מושמע משם אך לא מהרמקולים של המקבוק עצמו.

בדקו את כל היציאות והחיבורים

דבר נוסף היכול לסייע הוא ניתוק כל דבר שמחובר למקבוק שלכם כולל USB, HDMI וכל דבר אחר. לפעמים חיבור של התקן מסוים יכול לגרום לאי תקינות ברמקולים של המקבוק, ושלא יעבדו.

בצעו עדכון למערכת ההפעלה macOS

אם אתם לא מעודכנים במערכת ההפעלה האחרונה של מק, יכול מאוד להיות שהבעיה נובעת מכאן. בצעו עדכון גרסה לתוכנה ובדקו אם הבעיה ברמקולים למקבוק מסתדרת לאחר מכן.

מעבדת אגס נגוס מתמחה בתיקון והחלפת רמקולים למקבוק

אם ניסיתם את כל המלצותנו ובכל זאת עדיין הסאונד ברמקולים של המקבוק שלכם לא עובד, גשו למעבדת תיקונים מקצועית למחשבי מק ותנו שטכנאים מומחים יאבחנו את הבעיה.

לפעמים הנזק של הרמקולים למקבוק יהיה די רציני ולכן תצטרכו לגשת למעבדה מקצועית לתיקון מקבוקים של אפל. נזק לרמקול של מקבוק יכול לקרות בעקבות שלל סיבות, כגון: נזק ממים ורטיבות, לחות, אבק, חבלה של המחשב, קצר חשמלי, סיבות תוכנה ועוד.

מעבדת אגס נגוס היא מעבדה בעלת נסיון של מעל ל-15 שנים בתיקון מחשבי אפל מכל הדגמים והטכנאים שלנו יודעים להתמודד עם כל בעיה ואתגר.

אם אתם רוצים לדעת למה הרמקולים למקבוק שלכם לא עובדים, הגיעו למעבדת אגס נגוס וקבלו בדיקת אבחון חינם שלאחריה תדעו בדיוק מהי התקלה.

לשאלות נוספות וייעוץ אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של מעבדת אגס נגוס.