המקבוק שלכם לא נטען? מה יכולה להיות הבעיה?

אם אתם מחברים את המקבוק לחשמל אך הוא לא נטען? בצעו כמה בדיקות בעצמכם לפני שתגשו למעבדה.

ממש לא נעים לגלות שהמקבוק לא נטען, ובטח לא שאתם באמצע משימה חשובה וצריכים את המחשב בזה הרגע. יכולות להיות סיבות רבות ומשונות לכך שהמחשב לא נטען והן יכולות לנבוע ממקור החשמל עצמו, מכבל הטעינה, מתאמים, מחברים, חור הטעינה במחשב עצמו ואפילו בעיות בתוכנה. כאשר הבעיה היא פשוטה, לפעמים תוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם, ולפעמים תצטרכו עזרה של טכנאים מומחים בתיקון של מחשבי מקבוק. מעבדת אגס נגוס מתמחה בתיקון מכשירי אפל השונים לרבות מחשבי מקבוק ומציעה בדיקה ראשונית של התקלה ללא עלות.

האם ניתן לבצע בדיקות מקדימות כשהמקבוק לא נטען?

  • ישנן מספר בדיקות מקדימות אשר תוכלו לבצע בעצמכם שיכולות לעזור למקבוק שלכם לחזור להיטען:
  • בדקו אם המטען מחובר שקע ולמחשב מצידו השני. בנוסף, בדקו אולי הכבל חשמל שלכם ניזוק. בדקו אם יש צליל כאשר אתם מחברים את המטען, ואם לא אז סימן שבאמת המק שלכם לא נטען וייתכן שיש בעיה עם המתאם, הכבל או עם שקע ההטענה. במקרה כזה, רצוי שתנסו להטעין את המק עם כבל נוסף וכך תבדקו אם הכבל הוא זה שהיווה את הבעיה.
  • בנוסף, בדקו את שקע הטעינה במקבוק עצמו ואת המתאם המתחבר אליו, מהסיבה שיכול להיות שהם מלוכלכים. אם הם אכן מלוכלכים, נתקו את הכבל מהחשמל ונסו בעדינות לנקות את הלכלוך מקונקטור הטעינה עם מקל אוזניים או מברשת שיניים (לא את שקע החשמל!!) 
  • בדקו אם התקע פועל כראוי. חברו מכשיר חשמלי אחר לתקע הזה ובדקו אם הוא עובד. אם עובד – סימן שזו לא הבעיה והבעיה במטען או במקבוק עצמו.
  • בדקו אם הפינים של המטען שבורים ואם יש אחד עקום או שחסר אחד. במקרה כזה המטען ניזוק ותצטרכו להחליף לחדש.
  • נסו לעדכן את המקבוק לגרסה העדכנית ביותר ובדקו באם זה פתר את הבעיה.
  • בצעו הפעלה מחדש למקבוק שלכם. תתפלאו, זה לפעמים פותר בעיות של מקבוק שלא נטען.
  • אפסו את איפוס בקר ניהול המערכת (SMC). זו היא מערכת במקבוק האחראית על אספקת מתחת ביצאות השונות במחשב ובסוללת הטעינה. תוכלו לקרוא את המדריך שלנו כיצד לבצע איפוס זה או לחילופין לגשת למעבדת אגס נגוס ולהביא לנו את המחשב לבדיקה ללא עלות.

המקבוק לא נטען גם לאחר שניסתם הכל? יש פתרון!

אם לאחר כל הפעולות האלו המקבוק עדיין לא נטען, גשו למעבדת אגס נגוס ואנו נפתור את הבעיה עבורכם וכך תוכלו לחזור לעבוד עם המקבוק בדיוק כמו בעבר. במעבדתנו הציוד המתקדם ביותר לתיקון כל בעיה ולהחלפת סוללה, קונקטרים ותיקון לוח אם במקבוק. אנו יודעים לתקן חלקים ברמת הרכיב, כך שאתם תחסכו כסף רב בהחלפת חלקים שלא לצורך. כמו כן אנחנו יודעים לבחור את המטען המתאים עבורכם במידה ויש צורך ברכישת מטען חדש. הגיעו אלינו ותקבלו שירות אדיב, מקצועי ומהיר והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים.